Som nævnt har vi været en tur på lejr. På SISC. Det kan jeg kun anbefale.

Uge 27 som vi var på, er helt fantastisk. Der er ikke så mange deltagere, så god plads til leg og lir.

Vi fik også leget. Glimt kan være hans pik dybt i min hals, mens hans pisk ramte mine baller og jeg lå presset ned i græsset. Eller den meget skønne intime bondagesesion vi havde en sen aften, hvor nogle søde men også skønne tyskere havde sat lyseffekter op i rummet, så der drønede grønne og røde prikker rundt i loftet.

Dog vil jeg mest kunne huske vores leg med en medicinsk klipsemaskine.

Det startede med at en sød tysk kvinde tilbød jeg kunne prøve det af. Resultatet var et smukt korset på armen. Og at jeg tænkte at det her, det kunne jeg dælme godt.

Selvfølgelig tænkte Herren min straks, at den ide da kunne afprøves på mere intime steder.

Derfor skulle vi bare lige prøve med en enkelt på fissen. Det gjorde mere ondt end jeg havde forestillet mig, og da vi skulle fjerne den gik det helt galt.

Som det fjols jeg er fik jeg rykket mig i panik over smerten, og fik derved vredet klipsen så den ikke kunne komme ud.

Der blev hentet hjælp “Hej tyske dame jeg knapt kender, velkommen til min fisse”. Hun konstaterede også at det var håbløst.

Mine tanker var primært “fuck.. hvordan Fuck får vi forklaret det her på en skadestue?”

Det lykkedes at bedøve vævet med noget salve og en kold sodavand. Så fik han klippet klipsen over med en tang og hevet den ud med en pincet. Alt imens den søde tyske kvinde aede mig og holdt min hånd.

En leg der nu er endt som en sjov historie. Og jeg fik lært en ny dejlig dame at kende.